Grafománia

Grafománia

Hidan baszogatásáról

2023. május 15. - Frederick2

13906671722406970981.jpg

Valójában nem terveztem bejegyzést a témáról. Ami miatt mégis megszületett a poszt, az, hogy a Youtube önkényesen privátba tette az egyik Hidan videó alatti kommentemet. Én a nyilvánosságnak szántam a kommentet, de a Youtube beállította, hogy csak azok láthatják, akik be vannak lépve az YT-fiókjukba. Ha nincs valakinek YT-fiókja, az nem látja a kommentemet. A Youtube megtette, mert megteheti. Én pedig úgy gondoltam, valamilyen formában mégis elérhetővé teszem több ember számára a mondanivalóm, így éltem is a blog.hu adta lehetőségekkel.

Most nem fogok részletekbe menően belemenni a Hidan-ügybe. A lényeg röviden az, hogy egy jobber youtuber, Hidan az YT-csatornáján több alkalommal is bírálta mind a nemzetközi, mind a hazai woke baloldalt. Eme tevékenysége közben pedig woke-nak nevezett pár tartalomgyártót. Ami miatt néhány woke youtuber, meg egy tucatnyi kommenthuszár betámadta Hidant.

Alant közlöm az YT által priváttá tett kommentem tartalmát. Egy csöppet átírtam a szöveget, meg hozzáírtam egy kicsit, de a tartalom ugyanaz.

***

Hidan a következő embereket vádolta meg woke mentalitással és identitással – vagyis azzal, hogy a woke baloldal jobbágyai és zsoldosai. Hidan woke-nak nevezte Mannint, Ravent, Bálnát, Pottyondit, Pirézt, Gulyás Marcit és a Partizán stábját. Problémás még itt Smoking Table személye. Hidan legutóbb így fogalmazott vele kapcsolatban egy kommentben: „Sajnos ő is csak annyit akar, amennyit anno az ifjú Mannin, bekerülni a véleményvideósok belterjes körébe. Kár, mert ennél többet láttam benne.” Én Smoking Table-t jó ideig egy tájékozatlan apolitikus youtubernek tartottam egészen addig, míg nem találtam rá erre a kommentjére: „Ajánlom a Jólvanezígy csatornát, ahol Ádám és Csoki (ugyan az ideológiájuk egyezik) gyakran nem értenek egyet különböző témákban, ezért szellemileg sokkal minőségibb az a podcast.” Smoking Table a woke Fókuszcsoportot és Jólvanezígy-et ajánlja fogyasztásra. Ez a két műsor nagyrészt woke politikai propaganda, tele rakva fake news-szal és dezinformációval – Smoking Table szerint ez „szellemileg sokkal minőségibb”. Látható: Smoking Table közeledik a woke-hoz. Persze, nem is tehet mást, ha szeretne a Youtube-n influencer-karriert.

Nézzük, mire alapozza Hidan, meg sokan, köztük én is, hogy ezek az emberek woke baloldaliak! Vagyis inkább elmondom azt, én miért tartom őket annak!

A woke csomag legfőbb részei a következőek: az LMBT, a Gender Studies, a BLM, a migrációpártiság, a kritikai fajelmélet, az újbaloldali Holokauszt-narratíva. Mannin, Raven, Bálna, Piréz, Gulyás Marci és a Partizán nem egy alkalommal bevédte az LMBT-t és a Gender Studiest, miközben a két woke irányzattal szembehelyezkedő, azt elutasító, kritizáló személyeket igyekeztek megszégyeníteni, karaktergyilkolni. Ezek a személyek nem működnek különbül a Pesti Srácok/Pesti TV gárdájánál, akik ugyancsak bárkit eltaposnak, akik kritikát fogalmaznak meg az Orbán-kormánnyal szemben. Smoking Table egyelőre nem védelmezi ezt a két woke szentséget, viszont a nem woke baloldali, hanem liberális értékrendű TheVR ellen folytatott karaktergyilkosságban vidáman részt vesz, hátha abból is cseppen-csurran neki valami. Pottyondi nevét azért nem írtam bele a felsorolásba, mert én személy szerint nem találkoztam olyan videójával és cikkével, ahol bevédte volna az LMBT-t és a Gender Studiest. Ámbár Miss Centrum már felajánlotta egyszer a szolgálatait a woke Momentumnak. Ha ezek az emberek bevédik az LMBT-t és a Gender Studiest, miközben hallgatnak ezeknek árnyoldalairól, visszásságairól, disznóságairól, ugyanakkor betámadják ezek kritikusait, akkor mi más lennének, mint woke? Logika, emberek, tessék használni!

Ha Hidan az Ideológiák Tárházára vagy Balázs Palira mondaná azt, hogy woke, még megérteném a felháborodást. De itt woke embereket nevezett woke-nak. Olyanokat, akiknek szent tehén a feminizmus és a szivárványmozgalom. És ha időnként meg is fogalmaznak némi kritikát ezek felé, az sosem üt akkorát, mint amekkorát ütött régen egy Puzsér Róberté és egy Farkas Attila Mártoné.

Hidan persze folyamatosan belefut a woke pofonfába. Legutóbb készített egy 1 perces videót arról, hogy Gulyás Márton mi jogon kunyerál a nézőitől pénzt (az adó 1%-át), miközben kapja a milliós támogatásokat a nemzetközi szervezetektől és a multicégektől. Emellett woke-nak nevezte Gulyit. Mire felbolydult a kommentmező. Kiderült, hogy az amúgy jobber Hidan nézőinek egy része balos Partizán-néző. És ezek a felháborodott Partizán-fanok elmagyarázták neki, hogy Gulyi nem woke, nagyon is jó gyerek, megérdemli a támogatást, értékes tartalmakat gyárt, maga az ember is egy érték! Persze, a Partizán stábja tényleg tehetséges. Minőségibb tartalmakat tesznek le az asztalra, mint az ATV. De az előbb elmondtam, hogy Gulyás és a partizánok, meg az összes többi elvtársa mitől woke. A Partizán háza táján rengeteg a káros szemét, a mérgező hulladék. A Partizán számos alkalommal szexista alapon uszítja a nőket a férfiak ellen (persze itt az azon típusú nőket, akiknek beteg a lelke, és gyenge az elméje). Nyomatja a férfiellenes sovinizmust, „feminizmus” címszóval. Ez nem zavar titeket?

Nem Hidan a hibás, hogy ezek az emberek kártékonyak. Hidan csak rámutat, hogy kártékonyak. Hidan számon kéri, miért okoznak kárt a társadalomban. Hidannak, mint minden felelős értelmiséginek, joga van felszólalnia a károkozás ellen. Persze, asszisztálhatna is hozzá, és milyen jól profitálna vele ő is, a csatornája is! De nem, ő nem csatlakozik a bandához, csak számon kéri a felelősöket!

 

Amiken elszörnyedt az erkölcsrendészet /a cenzúra / a Szent Inkvizició:

A Partizánnak semmi sem elég

https://www.youtube.com/shorts/-mXVbL5L_Lg

Whisperton és az anti-férfiak - A TikTok férfiatlanító fegyverei

https://www.youtube.com/watch?v=iwtTBdSSSJk

Homofób vagyok, mert Whispertont férfiatlannak tartom (VÁLASZ  SZENT  MANNINNAK)

https://www.youtube.com/watch?v=KSQ2Lx65X1Q

A Pottyondy Edina vs Nacsa Olivér balhé margójára

https://www.youtube.com/watch?v=QJlrFxQwjok

A bejegyzés trackback címe:

https://grafomanpali.blog.hu/api/trackback/id/tr1818124508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása